preskoči na sadržaj
Vijesti

Objavljene su publikacije „Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2017./2018. – Idemo u srednju!"

- od danas su dostupne brošure vezane za upise u srednje škole podijeljene prema tipu učenika
 

• Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2017./2018.- Idemo u srednju!!! - redovni učenici (za učenike koji u tekućoj školskoj godini završavaju osnovno obrazovanje u redovitome sustavu obrazovanja u Republici Hrvatskoj)

• Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2017./2018.- Idemo u srednju!!! - učenici koji upisuju umjetničke programe i odjele za sportaše (za učenike koji žele upisati pripremne programe glazbene ili plesne škole ili srednju glazbenu ili plesnu školu te za učenike koji žele upisati razredne odjele za sportaše)

• Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2017./2018.- Idemo u srednju!!! - učenici s teškoćama u razvoju (za učenike s teškoćama u razvoju koji se prijavljuju preko ureda državne uprave u županiji odnosno Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba) 

• Primjer bodovanja za školsku godinu 2017./2018. (Primjeri bodovanja uspjeha kandidata iz osnovnoga obrazovanja).




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivanka Lajtman Lešnjak   datum: 25. 5. 2017.

Kurikul 2023./2024.

Popis udžbenika

Radne bilježnice

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI

Ovdje možete preuzeti popis radnih bilježnica za 2023./2024. godinu.

NOVO!


Ind. razgovori

 

 


Jelovnik


Priloženi dokumenti:
TRAVANJ.png


Užina za sve V

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta Uzina za sve V.docx


Užina za sve IV

Užina za sve III

Užina za sve II

Užina za sve I

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta1.pdf


"Ja mogu"

"Mi možemo"

Priloženi dokumenti:
plaktaMM.jpg


Program Erasmus+

           

     


e-Dnevnik

 

 

 

 


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Čitajte online

      

    


Sigurniji INTERNET




preskoči na navigaciju