preskoči na sadržaj
Vijesti

Dječji tjedan

Obilježavanje Dječjeg tjedna u OŠ Vidovec

 

Povodom obilježavanja Dječjeg tjedna,2.10.-8.10.2023., kroz koji se ove godine uz redovne aktivnosti naglasak stavlja na STEM područje, učiteljice Valentina Štrlek i Martina Heček Paska obilježile su Dječji tjedan sa učenicima naše škole u okviru matematike i kemije.

detalje pročitajte pod "opširnije", a fotografije pogledajte u fotogaleriji

Lea Lesar Dolenc, Valentina Štrlek, Martina Heček Paska


Tako su na nastavi kemije su učenici sedmog razreda pokazali svoje praktične vještine.  Učenici su izvodili različite pokuse na temu Što je pokus te Mjere opreza i zaštite pri izvođenju pokusa.

Učenje i poučavanje predmeta Kemija temelji se na stjecanju znanja i vještina složenim kognitivnim procesima percepcije (opažanja), znanstvene komunikacije (prikazivanje opaženoga i rasprava) te rasuđivanja (analiza rasprave, vrednovanje i donošenja zaključaka). Kemijski pokus obuhvaća sve navedene kognitivne procese, stoga je kao dio iskustvenoga učenja temeljna nastavna aktivnost. Učeći kemiju, učenici osim kemijskih spoznaja, koje su temelj razumijevanja pojava u živome i neživome svijetu, na molekulskoj razini razvijaju sposobnost kritičkoga mišljenja o sebi te o neposrednome i globalnome okružju.

Učenje i poučavanje kemije pridonosi razvoju temeljnih društveno-kulturnih vrijednosti i kompetencija što se očituje kao:

− odgovorno ponašanje i djelovanje prema svim članovima društva i okolišu

− osjetljivost na cjelokupno društveno okružje, što je temelj za razvoj solidarnosti, moralnoga ponašanja i poštivanja svakoga člana zajednice

− razvoj vlastitoga identiteta i osobne slobode, istovremeno poštujući različitosti i slobodu drugih

− razvoj oblika mišljenja koji će rezultirati inovativnim načinima rješavanja problema i donošenja odluka, što je temelj poduzetništva.

Učenici nižih i viših razreda OŠ Vidovec  su pak pod vodstvom učiteljice matematike Valentine Štrlek na satovima dodatne nastave  rješavali su SUDOKU križaljke. Osim što su se dobro zabavili pokazali su i vještinu rješavanja logičkih te problemskih zadataka koji se odnose na razvoj kognitivnih procesa poput pamćenja i razumijevanja. Pomažući si, razvijali su i međusobnu suradnju, samopouzdanje , ali i pozitivan natjecateljski duh. Svaki učenik ima svoj način na koji pristupa postavljenom problemskom zadatku te na taj način razvija svoj talent te pozitivan stav prema matematici.

Lea Lesar Dolenc, Valentina Štrlek, Martina Heček Paska



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivanka Lajtman Lešnjak   datum: 6. 10. 2023.

Kurikul 2024./2025.

Popis udžbenika

Radne bilježnice

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI

Ovdje možete preuzeti popis radnih bilježnica za 2024./2025. godinu.

NOVO!


Ind. razgovori

 

Termini individualnih razgovora za šk. god. 2024./2025.


Jelovnik


Priloženi dokumenti:
studeni24.png


Užina za sve V

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta Uzina za sve V.docx


Užina za sve IV

Užina za sve III

Užina za sve II

Užina za sve I

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta1.pdf


"Ja mogu"

"Mi možemo"

Priloženi dokumenti:
plaktaMM.jpg


Program Erasmus+

           

     


e-Dnevnik

 

 

 

 


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Čitajte online

      

    


Sigurniji INTERNET




preskoči na navigaciju