2023-10-06 13:33:33

Dječji tjedan

Obilježavanje Dječjeg tjedna u OŠ Vidovec

 

Povodom obilježavanja Dječjeg tjedna,2.10.-8.10.2023., kroz koji se ove godine uz redovne aktivnosti naglasak stavlja na STEM područje, učiteljice Valentina Štrlek i Martina Heček Paska obilježile su Dječji tjedan sa učenicima naše škole u okviru matematike i kemije.

detalje pročitajte pod "opširnije", a fotografije pogledajte u fotogaleriji

Lea Lesar Dolenc, Valentina Štrlek, Martina Heček Paska

Tako su na nastavi kemije su učenici sedmog razreda pokazali svoje praktične vještine.  Učenici su izvodili različite pokuse na temu Što je pokus te Mjere opreza i zaštite pri izvođenju pokusa.

Učenje i poučavanje predmeta Kemija temelji se na stjecanju znanja i vještina složenim kognitivnim procesima percepcije (opažanja), znanstvene komunikacije (prikazivanje opaženoga i rasprava) te rasuđivanja (analiza rasprave, vrednovanje i donošenja zaključaka). Kemijski pokus obuhvaća sve navedene kognitivne procese, stoga je kao dio iskustvenoga učenja temeljna nastavna aktivnost. Učeći kemiju, učenici osim kemijskih spoznaja, koje su temelj razumijevanja pojava u živome i neživome svijetu, na molekulskoj razini razvijaju sposobnost kritičkoga mišljenja o sebi te o neposrednome i globalnome okružju.

Učenje i poučavanje kemije pridonosi razvoju temeljnih društveno-kulturnih vrijednosti i kompetencija što se očituje kao:

− odgovorno ponašanje i djelovanje prema svim članovima društva i okolišu

− osjetljivost na cjelokupno društveno okružje, što je temelj za razvoj solidarnosti, moralnoga ponašanja i poštivanja svakoga člana zajednice

− razvoj vlastitoga identiteta i osobne slobode, istovremeno poštujući različitosti i slobodu drugih

− razvoj oblika mišljenja koji će rezultirati inovativnim načinima rješavanja problema i donošenja odluka, što je temelj poduzetništva.

Učenici nižih i viših razreda OŠ Vidovec  su pak pod vodstvom učiteljice matematike Valentine Štrlek na satovima dodatne nastave  rješavali su SUDOKU križaljke. Osim što su se dobro zabavili pokazali su i vještinu rješavanja logičkih te problemskih zadataka koji se odnose na razvoj kognitivnih procesa poput pamćenja i razumijevanja. Pomažući si, razvijali su i međusobnu suradnju, samopouzdanje , ali i pozitivan natjecateljski duh. Svaki učenik ima svoj način na koji pristupa postavljenom problemskom zadatku te na taj način razvija svoj talent te pozitivan stav prema matematici.

Lea Lesar Dolenc, Valentina Štrlek, Martina Heček Paska


Osnovna škola Vidovec