2017-05-27 11:24:29 CARNet Helpdesk - kome se obratiti ukoliko imate probleme vezane za upise? CARNet Helpdesk – Podrška obrazovnom sustavuKandidati koji za vrijeme e-Upisa imaju nedoumice, pitanja ili probleme vezane uz rad sa sustavom, mogu kontaktirati CARNetovu Podršku obrazovnom sustavu (radnim danom od 8 do 20 sati) na broj telefona 01 6661 500 ili na e-adresu helpdesk@skole.hr
Potrebno je uzeti u obzir da za vrijeme e-Upisa Helpdesk zaprima upite i za druge sustave (e-Dnevnik, e-Matica) stoga se preporuča kod svakog upita navesti da se radi o upisima uz sljedeće podatke: - ime i prezime - korisničku oznaku - kontakt telefon/mobitel - detaljan opis problema uz sve informacije za koje kandidat smatra da bi mogle pridonijeti bržem rješavanju upita. Također je važno naglasiti da ako učenik ima poteškoće u sustavu (posebno ako se radi o krivim ili nepotpunim podacima) treba se javiti svom razredniku u osnovnoj školi koji ima mogućnost izmjene. Ako razrednik naiđe na poteškoće preporuča se da povratno nazove CARNetovu Podršku obrazovnom sustavu jer ima uvid u veći dio sustava od samog učenika.
|
Osnovna škola Vidovec |